tirsdag 12. mai 2009

ScRapp # 5 hos Scrappemania


Har liftet Nora på Scrappemania. Har forstått det slik at å lifte betyr å låne ett eller flere element fra en annen LO.? Håper jeg har forstått riktig? Her er i alle fall mitt bidrag som jeg koste meg med i går....
Jeg synes bildet av Jonas er så fint. Her har han endelig mannet seg opp til å ha Rocky (fuglen til tante og onkel) oppe på hodet sitt. Det hører med til historien at Rocky må inn i buret sitt før han tør å komme inn. Så dette er en virkelig utfordring for ham......

6 kommentarer:

  1. Så morsom LO! Virkelig kreativt med de bildene inni sirklene.

    Takk for at du deltar :-)

    SvarSlett
  2. Morsom Lo! Skikkelig Freestyle:)

    SvarSlett
  3. Stilig LO i herlige farger. Fint med bildene i sirklene.

    SvarSlett
  4. Flott LO!
    Takk for bidraget:)

    Brita - ScrappeMania

    SvarSlett
  5. Kjempefin layout! Stilige farger. Takk for at du ble med igjen:) Fin helg til deg og dine!

    SvarSlett